fråga ove

Fråga: Ska du tävla Ove själv igen? Hade ni inte en annan tjej till det?
Btw du är så duktig!
 
Svar: Jag kommer att tävla Ove också, Felicia kommer (om tid finns för henne)  rida han också, eftersom hon är yngre än mig så kommer hon och Ove ut och tävlar på riktigt, jag får tävla utbildningsmässigt smat championatet.Roligt att du tycker det, tack!
 
 


2 Kommentarer till "fråga ove"

Anonym Skriver:

Jag måste bara säga att jag beundrar dig otroligt mycket, speciellt med tanke på ridningen. Du är så superduktig på allting och jag har någongång funderat om det ens finns något att förbättra? Kommer inte på något! Speciellt sitsen är otroligt fin, brukar du få höra poäng för den?

Dessutom verkar du vara en supersnäll tjej och jag skulle jättegärna vilja lära känna dig i verkligheten också vilket ju tyvärr är lite svårt. Du har dessutom en grymt bra blogg, tack för den! :DDD

Svar: OJ vilka ord, tack snälla!
Lina Dolk

2012-08-08 | 22:20:50
Anonym Skriver:

*höga

2012-08-08 | 22:21:13





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0