Heja Emelie!

Min tränare Emelie är iväg och tävlar med Briman, de är på flyinge och deltar i senior SM, de inledde helgen med en fjärdeplats på 64,5%
 
Jag håller så klart tummarna för dom hela helgen, de har kämpat så hårt och är i sådan bra form (om jag får säga det själv ;)) att jag tror att de kommer rida upp sig procentmässigt för varje dag som går. HEJA EMELIE OCH BRIMAN!
 
Bild ifrån Emelies blogg.
 


2 Kommentarer till "Heja Emelie!"

Agnes---dressyrteam Skriver:

Diggar nya designen :)

Svar: jag med ;) tack!
Lina Dolk

2012-08-31 | 20:18:38
Blogg/Hemsida: http://dressyrteam.devote.se
Anonym Skriver:

Fina! Är det bara jag som följer sm på eqipe som en galning! Tror att Charlotte Haid bondergaard kommer ta guld med den nya hästen triviant fint par!vad tror du? Ps älskar din blogg !!! <3

Svar: Haha jag följer med, super spännande!! =) tack!
Lina Dolk

2012-09-02 | 10:17:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0