Helgens meeting

Nu kanske folk undrar varför jag ska tävla E-type i helgen och inte Elin?! Det är så att Elin är iväg denna helg och spelar innebandy i Västervik, och då tyckte Elin att jag kunde få tävla honokm, och jag säger ju inte nej till att tävla som ni vet ;)
 
Målet: Att ha riktigt roligt. Jag har absolut inga krav eller press på mig ifrån något håll. Visst vore det kul om jag red på över 60% men som sagt inga mål på det viset. Jag kunde ha anmält mig till LB rundorna för att satsa men E-type gillar färvända och skänkelvikningarna, så vi kööör!
 
Imorgon - LA:1
Lördag- LA:3
Söndag- LA:4
 
Jag menar, hur seriös kan man vara med en häst som denna? ;) haha söta E-type!
 


0 Kommentarer till "Helgens meeting"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0