Krångligt!

Sitter och räknar hyr långt det är mellan mina starter idag, det är 13 ekipage så cirka 25 min. Sen ska ju banan höjas och det kanske även är prisutdelningar också. Inte lätt detta! Det är 100 gånger lättare i dressyr när man har SIN starttid! Jaja jag blir nog aldrig en riktighoppryttare ;) hoppas ni håller tummar och tår för mig idag, och jag hoppas att jag kommer ihåg banan!!



2 Kommentarer till "Krångligt! "

Fia Skriver:

Kommer gå jätte bra. Du har ju 2 Linnéor på plats. De hjälper dig memorera banan. Gärna lite utvärdering om tävlingen o tävlingsplatsen. Ja o Ior ska dit i mrg;-) kram tant brun

Svar: Det gick bra, Ove är en stjärna =) lycka till imrogon. kram
Lina Dolk

2012-08-25 | 08:19:44
Blogg/Hemsida: http://irrorman.blogg.se
alice carlsson Skriver:

Lycka till idag Lina! PUSS

Svar: tack, gick super! PUSS <3
Lina Dolk

2012-08-25 | 08:31:54
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0