Lite ändrat i schemat!

Casanova har jag inte ridit ännu, utan jag red Oj Oj och han var riktigt fin!! :D Gjorde även iodning Indra åt Elin och Indra gör stora framsteg! Sen kom Ebba och hennes lillebror och mamma och hälsade på, så vi fikade lite och det var kul och se dom igen!
Sen tog jag in E-type och Ove som fortfarande var ute, mamma hade gjort iordning mat så nu har jag fått lite mat i magen och ska gå ut och rida Casanova, tänkte som sagt rida dressyr på honom, men jag ska nog ta fram lite bommar också! Tre trav bommar och två galopp bommar, på medellinjen!
 
 
________________
I                               I
I                               I
I              I                I
I                               I
I                               I
I        I    I    I            I
I                               I
I                               I
I             I                 I
I                               I
I                               I
 ________________
 
 
På detta vis hade jag tänkt att lägga bommarna, Stor galopp volt med galoppbommarna och vanliga travbommar i mitten ;)
 
 


2 Kommentarer till "Lite ändrat i schemat!"

Anonym Skriver:

kan man inte få se bild när elin rider Indra? :D

Svar: skulle jag kunna ordna =)
Lina Dolk

2012-08-01 | 21:32:10
Linnea Skriver:

Kul att det går bra för Indra, haha! Behöver vi komma medmer mat redan idag, eller räcker det med imorgon? Kram

2012-08-03 | 08:27:33
Blogg/Hemsida: http://linneaphilipson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0