Man ska börja i tid

Imorgon startar jag ca 17.15 och jag har hela förmiddagen på mig att putsa och packa, men jag har redan idag börjat packat och putlas sadel, träns och bytt pannband på E-types träns.
 
Oj vad noga jag har putsat! Om jag inte kan vara bäst så får jag vara snyggast! Det är mitt moto i helgen ;) Haha
 
Inte vanligt att jag är ute i så här god tid, jag brukar göra allt i sista sekunden annars, men när jag ändå inte hade något speciellt att göra och ändå var i stallet så kan jag ju göra något vettigt också!
 
Imorgon åker jag vid 06.30 till Brolöten med Oj Oj, sen kommer pappa och hämtar oss vid 9 tiden, sen ska hela förmiddan tillbringas till att bada E-type och få han skinande ren och packa klart. Jag var tvugen att träna så tidigt för att få ihop tiderna men någon som kan köra och Emelie, eftersom att hon också ska tävla imorgon, mot mig haha!! Hon rider en orutinerad häst men är en VÄLDIGT rutinerad ryttare och jag är en orutinerad ryttare på en rutinerad häst ;) Detta kan bli kul!!
 
Kolla vad fin Emelies Briman är just nu! Smälter..
Extra plus för snygg outflit! Bilder ifrån: www.blogg.agria.se/emeliebrolin
 
 
 
 
 
 
 
 


2 Kommentarer till "Man ska börja i tid"

Maja Skriver:

Lycka till ! :D

2012-08-03 | 07:52:46
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Josefine Skriver:

Hehe jag som tagit dom bilderna! :D Vad fin Oj Oj såg ut häromdagen när du träna på Brolöten :)

Svar: fina bilder du tagit! =)
Lina Dolk

2012-08-03 | 17:12:32
Blogg/Hemsida: http://dressageworld.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0