Mellanting

Vi har haft tre personer som har provridit Casanova hittills, men de två första var för små och skulle vänta med att skaffa c-ponny och skulle leta vidare efter en b ponny, den senaste kände att de skulle växa ur honom och skulle satsa på en d ponny istället.
 
Kategorie C hamnar lite i mellanting tyvärr. Jag är glad att jag kan rida c-ponny och inte blir så lång, för jag kommer kunna rida c-ponny tills jag är 18 år  wihuuuuu.
 
Så därför har vi fortfarande inte hittat någon ryttare till Casanova, vi hår fått flera förslag om att låna ut han på foder, men det kommer vi inte göra. Jag fortsätter och träna och tävla honom tills den dagen en passande köpare kommer :)
 


2 Kommentarer till "Mellanting"

Sandra Skriver:

Fina killen!

Svar: ja eller hur!=)
Lina Dolk

2012-08-29 | 11:24:52
Blogg/Hemsida: http://motosidressyr.blogg.se
Annika Skriver:

Fin bild :)

Svar: tack! =)
Lina Dolk

2012-08-29 | 17:20:27
Blogg/Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0