min åsikt

Denna helg har på alla sett varit toppen! Inte nog med att jag fick till det hela ridmässigt utan allt runt om har varit superkul.
 
Anläggningen vi stod på var riktigt bra, BÄSTA underlaget jag någonsin har ridit på, och OJ OJ har gillat det riktigt bra. (ungponnierna hade betydligt sämre tyvärr) Det har varit bra arrangerat hela tiden och funktionärerna har varit riktigt trevliga och hjälpsamma. Stallarna var stora och luftiga, samt en lite bredare stallgång än vanligt så inget att klaga på =)
 
Det som var minus var att idag så var det prisutdelning för klassen idag  (jag kom sist av finalisterna) men blev 4 när alla tre dagar räknades samman till det slutgiltiga SM resultatet, det var att de bör ha haft prisutdelning för klassen alltså pris till 1 och 2an i min klass och sedan tagit in oss finalister i rätt ordning för SM resultatet. Det är det enda jag har som minus annars har allt varit riktigt bra.
 
Vi bodde på Mörudden camping hela helgen som flera andra ryttare, och vi hade en bra stuga! Roligt att min vän Alice och hennes familj har varit med hela helgen och hejat fram mig =)
 
Miljontals bilder har knäppts och de kommer upp under veckans gång tills ni tröttnar på det ;)
 
(funkar bara för det inte att adda upp bilder just nu )


0 Kommentarer till "min åsikt"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0