outfit

 
M
 
Måste ju fundera ut en outfit till mig och Ove på lördag.
Och jag tänker ha kavaj även om det är väldigt inne med att ha tröja- snyggt det med. Men  min spookskavaj sviker jag inte ;)
 
Hur gör ni som tävlar hoppning? Väljer ni tröja eller kavaj, och  varför väljer ni det?
 
Jag har även fått testa Linneas hoppsadel hon inte använder, ska se imorgon hur den ligger, om den är bra så köper vi den! =) Hehe kan ju vara bra att slippa hoppa i dressyrsadeln ;)
 
 
 
 


3 Kommentarer till "outfit"

ellinor Skriver:

Jag tävlar i tröja-det är svalare!!!

Svar: men det är ju så kort tid man är på banan då kan man väl ha kavaj de två minuterna? ;) men alla vill vi ha olika! =)
Lina Dolk

2012-08-19 | 18:59:33
blocher Skriver:

jag tävlar vanligast i kavaj (spooks här med ;) ) snyggast tycker jag (dressyrryttare till grunden egentligen (A))Långärmad tävlingsskjorta om det är varmt, annars kavaj! :)

Svar: sppoks <3
Lina Dolk

2012-08-19 | 22:54:52
Blogg/Hemsida: http://blocher.blogg.se
elise Skriver:

Har nästan alltid kavaj nuförtiden när jag tävlar hoppning, är det alldelles för varmt kör jag på långärmad skjorta, men heklt klart snyggast med kavaj!

Svar: kan förstå när det är varmt att man väljer skjorta då :p
Lina Dolk

2012-08-20 | 00:07:02
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0