Starten imorgon

Startar 19,00 imorgon. Vi kommer åka hemifrån 17,30. Ove kommer få gå ut i hagen på fm, sedan badas och komma in och vila inför kvällens start. Spännande! Hoppas han är lika fin som idag, då blir det roligt att visa upp honom :) sist jag startade i Katrineholm red vi ihop dagens bästa procent, duktigt gjort av en 5 åring.



2 Kommentarer till "Starten imorgon "

Sandra Skriver:

Fina ni är! Han är B-ponny va?
Lycka till önskar Sandra & Quest
(den enda B-ponnyn på ungponnychamp.)

Svar: Ja han är b-ponny=) Vad roligt, då vet jag vem du är! tack!
Lina Dolk

2012-08-15 | 08:18:46
Blogg/Hemsida: http://motosidressyr.blogg.se
Jessica Skriver:

Synd att jag inte kommer kunna se din start. Stitch ska starta sin andra tävling idag så vi lastar och åker hem vid 18 efter våran start. Men lycka till! :)

Svar: Då önskar jag er lycka till också! =)
Lina Dolk

2012-08-15 | 09:11:46
Blogg/Hemsida: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0