Sur

Hehe sur är att ta i, men lite smått besviken på bedömningen. 60% red vi ihop. 7 or på förvända i båda så det var ju bra. Annars tycker domaren att det går hastigt. Denna domare har jag ridit för förr och vi visste att Ove inte var en häst för hennes tycke. Hon gillar med lugnt och lite tråkigt om jag får uttrycka mig så. Ove bjuder på energi och hög samling. Men Ove skötte sig super och var lika glad hela tiden som vanligt :) Gör mig glad med ben&jerrys istället!



2 Kommentarer till "Sur "

Tina Skriver:

Vad har du för tävlingstopp? Den var jättefin :D

Svar: TACK! Köpte den ny nu på SM när de reade. Ska kolla vilket märke det är.
Lina Dolk

2012-08-15 | 20:53:30
Bella Skriver:

Hej!! fina bilder från tävlingen,ja finaste 5-åringen:) sen tycker alltid dressyrdomare olika som du säkert vet,men han såg jättefin ut iaf:D jag har tävlat mot dig i alsvenskan div 3 på ett fux russ ja det var förra året:)tävlade för trosa rs, du hade din fiina casanova:)

Svar: sedär då har vi mötts på banan :p
Lina Dolk

2012-08-15 | 22:15:10
Blogg/Hemsida: http://bellasblogg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0