världens bästa tränare

Tack snälla Emelie för att du kom idag, du hjälpte mig till bästa ritten någonsin. Imorgon tävlar Emelie själv så då får vi klara oss själva. Men nu har vi ett bra upplägg inför imorgon och en bra känsla. Vi har redan nått vårt mål, a-final och imorgon satsar jag , det får bära eller brista.


2 Kommentarer till "världens bästa tränare"

Anonym Skriver:

Grattis till allting :D
Sedan undrar jag om du kunde berätta om de olika klasserna i dressyren, först är det travprogram, sedan lätt C, lätt B, lätt A, svår C, svår B osv. sedan finns det väl dessutom typ lätt A:4 osv? Vad ingår i dessa olika klasser eller program? Hur man nu säger det. :)
Det vore jättekul om du kunde förklara hur detta funkar. Hoppas du även förstod vad jag försökte förklara. Tack för en bra blogg! :D

Svar: tack! kommer i ett inlägg.
Lina Dolk

2012-08-12 | 00:34:57
Anonym Skriver:

Hej en fråga . Hur ni råd att träna och tävla så mycket som du gör ? Är dina föräldrar rika ? :D Jag tänker liksom ni har 4 fina hästar som säkert inte var så billiga att köpa och sen träna och tävlar du mycket. Kul att det går bra för er iaf :D

Svar: svarat i inlägg som kommer upp imorgon =)
Lina Dolk

2012-08-12 | 11:04:57





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0