Fina hovar!

Hej!
 
Nu på fm har Ida varit här och fixat hovarna på hästarna. Jag ska snart ut och rida Oj oj och Ove, jag var tvungen att gå in och värma mina tår som känns som IS!
 
Jag hade tänkt sätta upp mitt pepparkakshus som jag bakade i torsdags, men alla delar var mjuka! Mjuka?! Jag har för mig att pepparkakor var hård, inte mina tydligen! ;)
 
Här är linnet jag fick utav mamma, fint va?!
 
Jag är nöjd med mina betyg, men nästa termin ska jag satsa ännu högre. Jag kommer bokstavlingen bli en plugghäst. Skolböckerna och hästarna kommer bli mina bätsa vänner! ;)
 
Så betygen jag fick igår var:
 
F = 0 st
E = 0 st
D = 5 st
C = 8 st
B = 3 st
A = 0 st
 
så nästa år vill jag ännuhögre, men detta duger ju såklart och jag kommer in där jag vill så det är ju bra!
 


0 Kommentarer till "Fina hovar!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0