Från 5or till 7or

Något som jag och Oj Oj har blivit mycket bättre på är skrittdelen i programen. I början hade vi ALLTID  5or igenom hela skritten. Inte bästa gångarten, haha! Men eftersom att traven och galoppen är så pass stark klarade vi oss på det.
 
Och nu efter mycket träning så har det blivit mycket bättre, nu har vi iallafall 7 or igenom skritten och det är en helt klar bättre. Men jag vill ju såklart att den ska bli ännu bättre men vi är på god väg!!
 
Problemet är att den han varit kort, han har inte tagit ut steget och sänkt ryggen, men nu "vågar" han ta i mer bakifrån och ryggen höjs.

Foto: Linn Ingvarsson
 
Jag sitter dock inge vidare snyggt i skritten, men jag "gungar" på ganska mycket med sätet och armarna för att han då ska ta i mer. Tur att skritten är det man visar minst utav.


1 Kommentarer till "Från 5or till 7or"

Louisa Skriver:

Det problemet har jag med haft, och åh vad jobbigt! Men vi har också börjat få 7:or nu, härlig känsla det! :D

Svar: härligt för dig! =)=)
Lina Dolk

2012-12-15 | 21:41:15
Blogg/Hemsida: http://louisaweiborg.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0