fredag!

Idag kom jag hem skapligt ifrån skolan så jag hann med allt jag skulle i stallet, jag började med Oj Oj, han kändes pigg och glad, var mjuk i sidorna. Elin fotade även oss så jag hoppas bilderna kommer upp senare =) Lite härliga vinterbilder! Red sedan ut och galopperade på Kilian, det uppskattades av herren, imorgon blir det ett dressyrpass på honom.
 
Tog även och klippte Oj Oj så nu ser han inte ut som en björn längre, synd att han gör det på bilderna men antar att det kommer fler foton på honom ;)
 
Nu när vintern är här blir iaf jag lite slarvigare med att hålla hästarna snygga och välvårdade när det gäller till klippta svansar, öron och nacke. Mannen blir lätt alldeles för lång den med, men ajg skyller på kylan, man rider och fixar med det andra och sedan fryser man! Även att det inte är tävlingstermin just nu gör en heldel att man hamnar på slappar sidan, men nu är iaf Oj Oj snygg igen :)
 


1 Kommentarer till "fredag!"

Maja Skriver:

Vilken mysig bild!! ♥

Svar: =) tack!
Lina Dolk

2012-12-14 | 20:40:30
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0