Januari-Mars 2012

Januari:
Årets första dag pckade jag väskan och sadelskåpet och åkte på läger på Brolöten. Jag och Oj Oj jobbade mycket med att hitta en högre form och att jag skulle ha ett bättre stöd på yttertygeln.
 
 
Bloggen fyllde även 1 år!
Casanova och jag började hoppträna mer och mer och vi hade jätte kul på träningarna.
Jag och Casanova kom 4a på en fototävling på gennes.se bilden skulle visa kärlek!
Jag gjorde även min första start för Årsta-Runsten. Jag och Casanova startade en LB på 66% som räckte till en andraplacering!
 
Feburari:
Jag och Oj Oj red våran kûr på invigningen på Finntorp (en nystartad ridskola) Oj Oj skötte sig fint, vi fick äve ett fint täcke och blommor som tack!
Ove sattes även igång efter hans vintervilan. Han var så fin minns jag!
I skolan åkte min klass och dansade, spelade och sjöng för massa andra skolor. Det var så kul!!
I slutet på feburari åkte hela familjen + respektive + mormor och farmor en vecka till Spanien, saknar det!!
En vecka med sol, bad, skratt och ett minne för livet!
 
Mars:
Vi renoverade vårt enda badrum hemma. Phuu det var en jobbig tid, fick åka iväg för att gå på toa och duscha.
Elin och E-type startade sin första tävling för året, det blev en andraplats i MSV C2.
Elin köpte även Zlatan i Mars! Lillkillen
Jag åkte på en infulensa två dagar innan vi åkte till Sundsvall för årets första start och meeting på Oj Oj. Men det hindrade mej inte. Det blev en 2,3 och 4 placering.
Vi åkte även på utflykt med konfrimationen, kollade på döda människor vilket fick en tankeställare men dagens avslutades bra på stdanden med grillning.
Jag, mamma och pappa åkte en helg upp till Åre och hälsade på syster Emma. Det blev en helg med galet god mat, spa och skidåkning såklart.
Samtidigt som vi var i Åre tävlade Elin och E-type. De kammade hem en vinst  i MSV C2!
 
 
 
 
 


0 Kommentarer till "Januari-Mars 2012"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0