Krångel..

Allt med bloggen krånglar just nu, därför en usla uppdateringen.
blogg appen funkar inte, och mammas dator är på lagning. Lånedatorn funkar inte internet på och Elin har min dator. Så nu bloggar jag ifrån ipaden från internet där, funkar ju det med. 
 
Imorse red jag Oj Oj tsm med Elin och E-type. Båda såg och kändes riktigt bra. Klippte även Kilian, snäll som ett lamm som vanligt. Vid tre går jag ut och rider honom.
 
Efter det en dejt med duschen, sen julbord i Strängnäs med hela pappas företag. Så kl 6 åker vi ca 30 pers med hyrbuss. Tror jag hoppas lunchen så att jag kan äta massor ikväll ;) 
 
Igår efter skolan hjälpte jag till på Brolöten. Tog lite bilder jag tänkte visa er ;) När jag var klar kom mamma med Oj Oj och jag passade på att rida honom i ridhuset. Han kändes riktigt bra, skönt att rida på bra underlag! 
 
Vinter är tuff när man har kallstall så att hamn får hämta vatten ifrån huset och utebana. Man kan inte ens gå in i sadelkammaren och värma sig för där är det också -10. Men bara att kämpa på för då uppskattar man andra småsaker mer ;) 


0 Kommentarer till "Krångel.."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0