kyligt

Fick många frågor om det inte var kallt när jag fotades med OJ OJ i klänning, och absolut så var det riktigt kyligt, men jag hade overallen med mig så var bara i klänningen cirka 5 min. Vad gör man inte för att få till lite fina bilder?;) Det roligaste hade vart om det kom någon gåendes när vi fotade, de måste ju isf trott att det var något rikitgt fel på mig haha.
 
Glöm inte följa mig på instagram för att se ännu flera bilder, där hamnar även lite mer "privat" och inte endast hästbilder som här. Jag heter liinadolk där också!
 


1 Kommentarer till "kyligt"

Ellen Skriver:

skulle du kunna göra ett inlägg med övningar som bygger muskler och ger kondition under vintern, för dem som inte har ridhus? :) gärna ganska ingående med exakt hur du gör, ex vilka övningar ifall du gör något speciellt?
tycker det är så tråkigt att rida på vintern då man inte kan träna!
:))

Svar: svarar i inlägg!=)
Lina Dolk

2012-12-26 | 16:32:22





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0