lite info

Lite som händer just nu är att "min" älskade Casanova kommer att komma med sin nyaägare hem till oss och träna i några dagar, det går mycket bättre nu igen för dom två så försäljningen läggs på is, det känns superbra. Så jag hoppas vi kommer kunna hjälpa till med lite tips och råd. Kul att få träffa Casanova igen också! Kanske får smyga mig upp på en tur? ;)
 
På söndag kommer det en tjej som ska provrida Sir Owein, tjejen var tydligen 10 år så det ska bli skoj att se en mindre ryttare på Ove.
 
Jag och Elin kommer även åka till ridhuset imorgon för att kunna träna lite bättre samt göra lite rörelser med E-type och OJ OJ imorgon.
 
I början av februari kommer det att komma en ny ponny till oss som jag ska tävla och träna. En väldigt snygg herre som kallas för Puff. Men mer bilder och information om det får komma när det närmar sig.
 


2 Kommentarer till "lite info"

Alice Skriver:

Kul att höra :D

Svar: tycker jag med =)
Lina Dolk

2012-12-28 | 16:52:45
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se
tilde Skriver:

hej
det ska bli jätte kul att jag och casanova får komma till er längtar<3<3 gott nytt år<3<3

Svar: Ja superkul! Imorgon ses vi! kram!=)
Lina Dolk

2012-12-31 | 17:21:40





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0