My Choice

Fick två anonyma kommentarer att det skulle bli alldels för mycket med strass både på stövlarna och på sporremmarna.
 
Om det nu blir för mycket så kan man ju lösa det ganska enkelt med att ta bort sporremmarna, det är inte svårare än så. Och det är mina stövlar och mina sporremmar = mitt val!
 
Dessutom så kommer det inte att vara så mycket strass på stövlarna så jag tror att det kommer att bli göö snyggt! Och jag älskar bling-bling så det passar ju bra!
 
Strasset på sporremmarna är mest menningen att det ska sticka fram ibland, som en fin liten ditalj, den är ju inte så stor eftersom att det bara sitter på spännet.


1 Kommentarer till "My Choice"

Sofia Johansson Skriver:

Ja håller helt med!!! Kommer bli gör snyggt;-)

Svar: hoppas =)
Lina Dolk

2012-12-21 | 11:45:09
Blogg/Hemsida: http://soffiajohansson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0