Bra morgon!

Jag vaknade pigg och hoppade ut till stallet redan strax efter 5! Vilket gjorde att jag hann med att rida OJ OJ och Ove nu innan skolan. Den vita herren var som en gummiboll, mjuk och fin i sidorna och var verkligen rund och kort, riktigt härlig ridkänsla! Ove var väldigt pigg i början, men efter många övergångar blev han riktigt fin han med. Just nu är det riktigt kul att rida allihopa, de alla går faktiskt väldigt bra och vi har bra flyt i varje pass. KUUUUL!

Elin tog stallet och hjälpte mig göra klart hästarna inför ridningen så allt är klart för dagen. Så jag åker inte hem i mellan skolan och till när vi har öppethus, hänger kvar i Flen!

image description



1 Kommentarer till "Bra morgon!"

Ylva Skriver:

Oh jösses så fin han är! ponnytiden alltså.... <3 Ta vara på den och njut av varje minut, den tar slut alldeles för fort! Kram

2012-02-08 | 18:35:33
Blogg/Hemsida: http://snikkel.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0