Dyrt

Fråga: vem betalar allting.eller sparar du studie bidraget? hästar och märken är ju dyra!

Svar:
Jo tack, allt inom hästsporten är dyrt. Men jag betalar det jag kan, och självklart bidrar mamma och pappa! Vilken 14 åring har råd att köpa en häst själv med alla tillbehör? Nu är det ju "bara" OJ OJ som är min, Casanova är egen uppfödning, ägs av mig och Elin, Sir Owein är Elins och E-type är också Elins.

Jag sparar till det jag vill ha, samt hjälper till mycket hemma, tvättar, städar , diskar. Sedan har jag en snäll mormor som bidrar med en slant då och då. Samt en bra släkt som skämmer bort mig vid födelsedag & julafton.
Att ha äldre syskon som jobbar är även en hit ;)

Men jag köper inte små saker hit och dit, utan jag lägger mina pengar mer sällan på något som jag verkligen vill ha som kanske kostar en slant.

image description



0 Kommentarer till "Dyrt"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0