En dag imorgon också

Fråga: Jag älskar din blogg !! :D

Men hur gör du när hästarna har en dålig dag, alltså ja menar när dom e helt tvärt emot en och inte alls vill göra som en själv vill ? ;)

kolla gärna min blogg som du blir länkad på typ hela tiden :D

Svar:
TACK! :) Glad jag blir!
Alltså alla har dåliga dagar ibland, men självklart blir jag ibland arg och ledsen när jag inte får ut det jag vill. Besviken på ridpasset. Men grejen är att när inget funkar är det lika bra att lägga ner. Jag tar nya tag nästa pass istället då. Jag skrittar ut och funderar hur jag ska lösa det som inte funkar till nästa pass. Kanske andra övningar?

Jag ger mig dock aldrig om hästen skulle vara bråkig, så som sparka eller stegra och inte vilja gå framåt. Då är det bara att svälja och räkna till 10 =) Men har inte dessa problem längre, söta Sir Owein kunde förr tycka det var roligare att vara i luften än på marken, men även han har vuxit upp och mognat! =)

Det finns en dag imorgon också som behöver utmaningar! Tänk så får du nya krafter!



1 Kommentarer till "En dag imorgon också"

Evelina Skriver:

taaaaack, ja gör ungefär samma sak :D

2012-02-09 | 06:05:02
Blogg/Hemsida: http://kapsyleneveliina.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0