Glad!

Kommentar: Hej Lina, och tack för en väldigt inspirerande blogg. Jag har följt den ett tag nu och måste bara få säga att jag blir så glad av att se hur du kämpar med skolan och dina fina hästar varje dag.

Du verkar så jordnära på något vis. Många unga ryttare som äger flera ponnys och tävlar på hög nivå är ofta så dryga, och tror att dem är bättre än alla andra. Det är inte heller sällan dessa unga ryttare(även vuxna förstås) bara rider och tävlar. Jag tycker det är trist att se, det finns så mycket mer än bara ridningen med våra fina djur.

Så egentligen ville jag bara skriva en rad och säga att jag tycker att du gör ett toppenjobb, du tävlar på hög nivå, men du tar också hand om hästarna, du mockar och du busar i skogen :)

Svar:
TACK! :D Glad jag blev över att läsa denna kommentar. Jag har absolut båda fötterna på jorden och jag älskar att busa med hästarna i skogen, skulle nog egentligen behöva åka iväg till ridhuset mer, hehe!

Jag älskar att tävla med mina hästar och för att de ska tycka det är lika roligt som mig så krävs det en massa bus på hemmaplan :P



2 Kommentarer till "Glad!"

Anna Skriver:

Det gick inte att kommentera under det inlägget om en länkning. Så jag gör det här!



Jag tror det är ett täcke!

2012-02-17 | 07:35:25
Blogg/Hemsida: http://ponnydressyr.devote.se
Anonym Skriver:

Hej!!

Jättefina hästar!! Vad har du för kavaj när du tävlar. Hur lång är du?? Hur ofta tränar du för tränare,vem??? Rider du b-ponny?

2012-02-19 | 10:26:21





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0