Jag är största hotet mot mig själv

Fråga: Vilka ser du som största hot i Sundsvall? Kan inte du göra en lista på de tre största hoten:)

Svar:
Oj det går inte att säga såhär första nationella på året. Det ska bli kul att se vilka som utvecklas! Bara de inte har utecklas alltför mycket i en rasande takt hehe ;) Men Milady G med Natalie i sadeln är ett ekipage med jämna rundor och levererar tävling efter tävling. Vilket är bra då vi kommer täla för samma klubb i år höhö.

Mitt största hot är mig själv. Att jag verkligen ser till att rida och tänka till inne på banan. Inte vara som en stelpinne och sitta och spana på alla andra duktiga. Utan fullt fokus på mig själv och OJ OJ. Ska bli så kul att komma ut med honom igen på banan! =)

Det roliga med meeting är att man får träffa sina vänner. Som denna bild är härlig tycker jag =) Det är ifrån SM och tjejerna kollar in bilderna jag tagit.


0 Kommentarer till "Jag är största hotet mot mig själv"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0