Packningstajm

Måste sätta fart med packningen åt hästarna. På lördag kör vi hästarna till Brolöten, jag kommer rida letion för Emelie vid 14 tiden. Men jag kommer åka dit tidigare så jag kan ställa allt i ordning och fixa o trixa med hästarna. Känns bättre med mer tid än att bara rida och sen skynda sig iväg. Mamma dumpar mig kvar på Brolöten, hon ska iväg med våra hundar som ska bo i Nyköping under veckan.

Emelie hade sagt till Elin att det är bra om vi inte tar med för mycket saker, såsom borstar lindor och allt sånt finns ju där. Bli bara rörigt för dom att hålla reda på alla våra saker med deras 20 hästar :P

Så det som ska med är
- två sadlar
- två träns
- ett kandar (E-type)
- två sadelpaddar (OJ OJ)
- två uppsättningar skydd
- två back on track täcken
- två vinter utetäcken
- två tjocka inne täcken
- pellets, minrealer x2
- hö (de har hösilage, vi vill inte byta då det gäller så kort tid) Eftersom vi bara har storbal så får vi trycka ner en massa hö i sopsäckar
- två ländtäcken

Annars behövs inget mera med. Om det behövs något såsom salver, extra grimmor eller vad som så finns allt där redan.



0 Kommentarer till "Packningstajm"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0