planering

Veckan som kommer är det världsturné men skolan, KUL! Vilket även kommer ge några timmar extra ledigt mot annars ;)

Casanova och Ove ska ju ha helt ledigt när vi är utomlands, endast gå i hagen och ha det skönt. Därför kommer de tränas lite extra hårt denna vecka som kommer. Vill lära dom lite nya saker som de sedan kan få smälta in under vilan. Ove måste börja med lite skänkelvikningar nu och Casanova ska börja göra varje sak med bättre kvalié.

OJ OJ och E-type ska Emelie på Brolöten träna. Vi lämnar dom där på lördag, då ska jag rida lektion om Emelie har tid, sedan stannar jag kvar på Brolöten och fixar med dom på dagen och packar iordning deras grejer/foder medans mamma åker och lämnar våra två hundar på ett hunddagis. Haha ja ni det är mycket som ska fixas med djuren nu när hela familjen ska iväg. Kanske därför vi inte åkt hela familjen sedan jag var typ 2 år?=) haha



2 Kommentarer till "planering"

Emilia Skriver:

Hur tänker du göra med hästarna om du börjar studera? :) Bra blogg! :D

2012-02-12 | 17:04:45
Marina Skriver:

Jättefin blogg :) Kika in och kommentera så betyder du mkt för mig :)

2012-02-12 | 17:59:04
Blogg/Hemsida: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0