1 år!

Idag fyller bloggen ett år!
Det tänkte jag fira med en årskrönika :D

Jag går till baka i tiden, skillnaden är stor! 

Det absolut bästa som skedde den månaden. Skulle egentligen bara kunna skriva att det bästa med varje månad var tävlingarna, nu när jag tittar tillbaka så inser jag vilket faqntastisk år jag har haft, vilka hästar! <3

Januari 2011:
Alvin <3

Februari 2011: Tävlingen i Fagersta, tre starter, TRE SEGRAR! LB, LAG, och LA:P1 Casanova och OJ OJ stod för det, OJ OJ och jag kvalade klart till nationellt då också!

Mars: Hälsade på Emma i Åre!

April: Första helgen jag tävlade nationellt på OJ OJ, den helgen fick jag 3 vinster med mig. Samt kval till SM:D

Maj: Sir Owein, visade Ove att han verkligen är ett ämne inom dressyren, utvecklades otroligt mycket i Maj!

Juni: Meeting i Vansbro och Mantorp. Vinster och placeringar i flera klasser.

Juli: Falsterbo! (plus att jag träffade Prim för första gången jag sålde honom!

Augusti: SM 2011

September: Min födelsedag

Oktober: DM Guld ponny, DM Brons Häst, Casanova debuterade LA på 68%

November: Globen

December: Julafton

Och icke att glömma, BLOGGEN! Den har gått ifrån 20 läsare om dagen till över 300 unika om dagen ;) Tack och bock, hoppas ni följer mig 2012!



1 Kommentarer till "1 år!"

Jenny Skriver:

Hej Lina! Skulle inte du kunna göra ett inlägg om hur SM 2011 var för dig och hur det gick? Var du supernervös, lite bilder osv vore jättekul att se! Superfin blogg du har och lycka till i framtiden! ;)

2012-01-07 | 02:39:05





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0