För att tävla nationellt

Helena: Hej lina!! Lina jag tyker du e en toppen ryttare ! Jag undrar om du vett om man mosste kvalla något för att kunna rida fei mästerskap programet på ponny kat d ?? Hoppas du skriver till backa kram Helena :)!

Svar:
Hej, tack för att du tycker det!
För att få tävla måste du kvala in till nationellt. Du  måste rida på 62% på regionalnivå i LA, öppna, sluta och enklabyten måste ingå i klassen du kvalar i. Ex LA:P1
Du hittar reglerna här: http://www3.ridsport.se/ImageVaultFiles/id_8413/cf_559/TR%20II_2012.PDF
Du behöver alltså inte vinna klassen, utan du måste uppnå 62% två gånger på regionaltävling.
Lycka till! =)



2 Kommentarer till "För att tävla nationellt"

Anonym Skriver:

Jag undrar också en liten sak :)

Jag är helt ny i dressyren men skulle gärna vilja tävla min fina ponny i typ den enklaste klassen!

Hur tar jag mig till vägar? Vad betyder LA och LB osv? Haha fattar ingenting!

Skulle vara snällt om du kunde förklara :)

2012-01-11 | 19:53:04
Tova Skriver:

Super bra blogg!

Tävling om ett schabrak, var med du med! :)

2012-01-11 | 19:56:50
Blogg/Hemsida: http://teamss.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0