Förklaring

Fråga: vad menas med ut? :p
varför har du inget sto? bara killar ;) bara en sak jag kom å tänka på ;D

Svar:
Ut= Den som tar ut alla hästar på morgonen till hagen
Stall= Den som mockar och fixar allt klart i stallet.

Jag och Elin gör så att den som har mest tid/hemma först fixar stallet åt den andre. Elin jobbar ju mycket kvällar så det blir ofta hon på vardagarna.

Jag vet, jag gillar killar ;) Haha nej skämta bara, har faktiskt bara blivit så, de som har fallit oss i smaken helt enkelt. Ston  är fina de med. Red ett sto på Brolöten idag efter min träning, väldigt trevlig att rida =)

=D

image description



2 Kommentarer till "Förklaring"

Lisa gustafsson Skriver:

Ta den rosa :D

2012-01-14 | 10:05:26
Anonym Skriver:

rosa

2012-01-14 | 14:14:22





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0