Framridning

I onsdags hade jag 1200 unika beökare, igår hade jag 800 unika. Det är mitt mål med denna blogg. Komma upp till runt 1000 läsare. Hoppas ni som tittat in de senaste dagarna stannar och vill följa med på min resa mot toppen! Jag kan jag vill jag ska! Man måste våga sticka ut hakan och våga säga det till sig själv. Man kommer ingen vart om man inte tar plats.

Att ta plats gäller även på framridning. Jag blir så trött på folk som har sin tränare /hjälpare inne på framridningen. Jösses om alla skulle ha sina tränare inne på framridningen skulle det inte gå att rida där. Endel (långt ifrån alla) tror att det är själva om att rida fram. Respekt till varandra. Förr så flyttade jag mig lite ifrån de som tog upp plats, men nu struntar jag i det utan rider på utefter min plan. Självklart med uppsikt för andra ryttare. Men allvarligt, köp öronsnäckor /headset om det är svårt att höra och flytta er ifrån banan folk på fot. Det är trångt som det är iaf med alla som ska öva på rörelser ifrån höger och vänster.

Pic. Casanova och jag på framridning



3 Kommentarer till "Framridning"

rebecca Skriver:

kan du skriva ett inlägg om vem du är, vad du har för hästar och mål osv? för oss nya läsare! :)

2012-01-13 | 10:58:28
Blogg/Hemsida: http://rrebeccaw.blogg.se/
Sandra Skriver:

Jag håller helt med om det du skriver om framridningar.

Vill också att du skriver lite om vem du är, hästar, mål mm

2012-01-13 | 11:32:09
Blogg/Hemsida: http://motosidressyr.blogg.se/
Emma Skriver:

jag kommer definitivt fortsätta läsa din blogg. fastnade från första sekund, och hittade hit tack vare linn. :)

2012-01-13 | 17:35:34
Blogg/Hemsida: http://emmasol.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0