Luring

Vill man bli bra får man ibland (läs alltid ;) ) offra sina sovmornar. Idag var vi i ridhuset redan klockan 8 för att Elin ska iväg på innebandy senare. Radarparet OJ OJ & E-type fick följa med oss, Casanova kommer jag rida i em. Idag var fokusen att få igenom ställningen ordentligt, han lurar mig ibland att ställa fint i halsen, meeen det är ju i nacken jag vill få till ställningen ärligt. Viktigt att man är nogran att man verkligen får igenom det man är ute efter och inte nöjer sig med halvdant.  Ibland får man kanske ta att hästen tjafsar lite, men bättre det och att ni verkligen får igenom ordentligt än nöjer er.



1 Kommentarer till "Luring"

HelenA Skriver:

Ååå jag bara älskar din blogg!!!!:)

2012-01-14 | 10:08:41





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0