Nya skor!

Har beställt nya skor, mina vinter skor jag har nu har sulan trillat bort :/
Det blev ett par nya fodrade converse skor :D
REA till och med! Ifrån 1000:- till 500:- LIKE IT!



Nu ska jag fortsätta kolla på Ponnyakuten ;)


2 Kommentarer till "Nya skor!"

Lisa Skriver:

hej jag har nyligen skaffat en ny blogg.. men jag vet inte hur jag gör en header.. är inte så teknisk av mig men jag har för mig att du lagt upp ett inlägg om hur man gör, skulle du kunna länka till de inlägget? :))

din blogg är bäst! och den läser jag minst två ggr om dagen!!

2012-01-29 | 23:07:18
Elise Skriver:

jag har sånna, hur sköna som helst och riktigt snygga! :D

2012-02-02 | 15:36:17
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0