SM Prim&jag

Fråga Anna: Hur gick det för dig och Prim i SM?
Svar:
Första dagen gick bra, vi fick 61,62% och kom 7a! Men sen andra dagen skulle man kunna säga att inget funkade =( Vi fick endast 55.61% Inte roligt att göra sin sämsta ritt någonsin på ett SM. Men här kom den. Det blev att bryta ihop och sedan heja på mina vänner som gick till finalen. Usch det är så mycket nerver på ett mästerskap och hästarna känner verkligen det, vem vet om jag kommer till SM i år så är det tredje gången gillt , kan väl bara gå bra? =) haha hoppas kan man ju alltid! :D







1 Kommentarer till "SM Prim&jag"

Sandra Skriver:

Jag tycker Ni gjorde bra ifrån er på SM ändå. Det var SM nerver mm.....

Jag hoppas jag kommer till SM inom några år.

2012-01-18 | 18:57:17
Blogg/Hemsida: http://motosidressyr.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0