SPOOKS

Frågor om SPOOKS kavajen jag har

Hej Lina!
För det första vill jag säga: Tack för en superbra blogg! Jag läser det minst 2 gånger per dag, jag älskar den! Du har grymt fina hästar och du är min största förebild! Jag kommer aldrig sluta läsa den!

Och sen till några frågor:

1. Hur är Spooks kavajen? Är den den kort i längd eller lång?
svar: Den är kort och framhäver figuren snyggt.

2. Vad tycker du om Uvex-hjälmar?
svar: har aldrig haft en så vet faktiskt inte =)

3. Kan inte du göra fler inlägg med dina Outfits eller utrustning?
svar: Absolut, det ska jag ordna.

4. Hur lång är du?
Svar: 157 cm

5. Vilken storlek har du i kavajen?
Svar: Small

6. Hur lång tid tog det innan du fick kavajen från att du bestälde den?
svar: cirka 10 dagar tror jag Elin sa. (fick den i present)

Om du undrar varför jag frågar så konstiga frågor så är det för att jag är osäker på storlek i Spooks kavaj. Ha det bra! :)

Svar:
Hoppas du fick bättre koll på vilken storlek du ska ha. Jag har alla mina kläder i XS men eftersom det stod på hemsidan att kvajerna var små så tog Elin en storlek större än vad jag burkar ha, och den sitter perfekt =)
Tack!



0 Kommentarer till "SPOOKS"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0