Super

Båda var väldigt fina idag :) kommer mer info om träningen senare ikväll.



3 Kommentarer till "Super"

alice Skriver:

Lina! Du är med i Sofia Gennes fototävling! ^^

2012-01-12 | 19:38:56
Blogg/Hemsida: http://vida.blogg.se/
Anonym Skriver:

Juliette verkar vara väldigt nere just nu? Kärlek? Känner att jag måste bara fråga om det fortfarande är Jacob ifrån ponnyakuten? Om jag inte har sätt fel så var dem väl tsm där?

2012-01-12 | 19:41:55
Anonym Skriver:

Hej Lina! Jag måste fråga också, att vem är Juliette? Jag har sett din inlägg här och du skrev där nånting av Jullan eller Juliette.. Om jag inte minnas helt fel. Vet inte om du vill svara, men bara om du vill :) Men iallafall super bra blogg du har, fortsätter på samma sett Lina!!! :)

2012-01-12 | 20:51:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0