Svar på Tal!

Anonym: Hur lång tycker du man max ska vara på ett russ? Ca 128 :) Tacksam för svar!

Svar: Oj svår! Men jag är 159. och kan rida b-ponny. Så man kan vara längre tror jag!?


Linda: Hur gamla är e-type och ojoj?  

Svar: Oj Oj är född 2000, E-type är född 2002.

Linnéa: Jätte fin blogg! Jag funderar på att köpa ett nytt träns till min ponny men vet inte vilka som är "inne" i dressyren :s så jag ber dig om råd! :) helst nå billigt också!

Svar: Tack ska du ha!
Jag tycker det är snygg med en ganska bred norgrimma, och blingbling pannband! Men kolla in på höök, men jag tror att de flesta hästaffärer har något liknande! ;) 


 Anonym: Hej Lina! Jag måste fråga också, att vem är Juliette? Jag har sett din inlägg här och du skrev där nånting av Jullan eller Juliette.. Om jag inte minnas helt fel. Vet inte om du vill svara, men bara om du vill :) Men iallafall super bra blogg du har, fortsätter på samma sett Lina!!! :)

Svar: Jullan är en nära vän till mig, har känt henne en lång tid. Hon var med i Ponnyakuten 1, hon som red Pedro. 
Anonym: Juliette verkar vara väldigt nere just nu? Kärlek? Känner att jag måste bara fråga om det fortfarande är Jacob ifrån ponnyakuten? Om jag inte har sätt fel så var dem väl tsm där?

Svar: Det kan jag tyvärr inte svara på här, det får du fråga henne om!


Anonym: Hejsan! Kan du berätta att vad det innebär att t.ex. MSV, MSVC och alla dom? :)

Svar: Det är svårighets graden i de olika klasserna.


Anonym: När har du köpt Oj Oj? Vad heter hans gamla ryttare?

Svar: Jag köpte Oj Oj i december 2010, hans gamla ägare hette Ida Svenkerud men hon som red de stora tävlingarna på honom och red ha de två sista åren heter Anne Hallingstad.

Anna: vill du/kommer du köpa nått från dressyrmupparnas kollektion?
vad tycker du om kollektionen? snyggt? smarta funktioner?

Svar: Tycker att de har varit jätteduktiga att gjort detta ifrån ide till färdig produkt. Jag tycker alla sakerna är jätte snygga och skulle gärna vilka ha en utav färgerna!




Nu har jag säker missa massa frågor så fråga på! ;)


3 Kommentarer till "Svar på Tal!"

Anonym Skriver:

Tack för en superblogg<3:D Tror du jag är för stor på min blivande foderponny? Är själv osäker :S Jag vet att det är svårt att säga utan att ha sett ett ekipage, men jag är 158cm lång och väger 47kg ungefär, och min ponny är 146cm och grovt byggd. Vad tycker du? :) M.v.h. Sofie

2012-01-13 | 21:11:43
Anonym Skriver:

Har juliette blogg? Vad heter den isåfall?

2012-01-13 | 22:51:24
G Skriver:

Vart har du köpt det där klarblåa schabraket och de där klarblåa lindorna som du hade i din förra header?

2012-01-15 | 09:29:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0