Tack!

Jenny: Måste bara berömma dig, för hur sjukt mjukt och fint du rider! Forsätt så!♥
Svar:
Tack snälla! Blir glad att höra det då det är något som är väldigt viktigt för mig. Det ska vara mjukt och snällt. Däremot har jag fått lära mig (måste lära mig ännu mer;)) att våga rida mera. Verkligen rida! Sitta till isadeln och inverka, inte bara följa med och tycka att allt är bra, utan hela tiden utmana mig själv och hästen ännu mera. =)

Kommer bilder/filmer ifrån hoppträningen med Casanova senare! =) Han var superduktigt, har ju inte tränat hoppning på ett bra tag nu. Han förvånar oss ständigt!

image descriptionimage descriptionimage description




1 Kommentarer till "Tack!"

matilda :) Skriver:

vilken säkerhetsväst har du? är den bra? :DD

2012-01-10 | 20:35:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0