This or that

b-ponny/c-conny ? - För gamal för att rida b-ponny nu =( Dock Ove får jag ju tävla ungponny, men C passar mig storlekmässigt bättre!

skimmel/brun/svart/fux ? - Skimmel när de är rena ;)

dressyr/hoppning ? - lättplätt, dressyr!

rida inomhus/rida utomhus ?- Älskar att rida på banan när solen ligger på =)

lat ponny/pigg ponny ? - lättare att bromsa än att rida fram en slö häst

söt, ponny men okunning o har svårt att lära sig/ful ponny men kunnig o lätt för nya saker ?
Ponny/häst ? - Alla har sin charm!

sommar/ vinter? - Sommar, man kan träna hur man vill´och vart man vill

!
vår/höst ? - finast på våren

solsemester/skidsemester? - sol=D Åker utomlands med familjen i feb!

blogg/facebook? - svårt! haha båda, lika beroende. Men bloggen lägger jag ner mycket tid på och det ger mig mera tillbaka. Fast facebook gör att jag har koll på mina vänner mera, svårt! =)





1 Kommentarer till "This or that"

Jenny Skriver:

Måste bara berömma dig, för hur sjukt mjukt och fint du rider! Forsätt så!♥

2012-01-09 | 19:26:36
Blogg/Hemsida: http://jedressage.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0