Träns

Fråga: Jätte fin blogg! Jag funderar på att köpa ett nytt träns till min ponny men vet inte vilka som är "inne" i dressyren :s så jag ber dig om råd! :) helst nå billigt också!

Svar:
Åh alltid kul med nya saker. Jag själv älskar ju "blingbling" så självklart ett snyggt pannband! Det är a och o ;) Sedan gillar jag breda nosgrimmor, det är snyggt på alla hästar.

Detta är väldigt snyggt, men dock lite saftigt pris på. 1700 kr, inget jag hade lagt pengarna på. Men där ser du vilken nosgrimma jag menar. Det går jag satsa på ett träns man har, men att köpa ny nosgrimma och pannband. Snygga och prisvärda pannband hittar du här: http://kyro.blogg.se/



2 Kommentarer till "Träns"

Anonym Skriver:

Jag letar efter medryttare och nu har jag kanske hittat en, men jag vet inte om jag är för lång för den! Jag är ca 164 cm och väger runt 45 kg. Detta är en C-ponny! Är jag lite för lång?

2012-01-13 | 06:45:40
Linnéa Skriver:

Jag hittade en bred nosgrimma i stallet som jag satte på mitt träns! Det blev som nytt :)

2012-01-14 | 16:15:54
Blogg/Hemsida: http://cupcace.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0