Svar på frågor

Nathalie: Runsten har en riktigt fin anläggning! Jag bor i närheten och hade medryttarponny där för ett flertal år sedan! Ruskigt stora fälttävlingsbanor, jätte fint ridhus och ett flertal utebadet och gräsbanor! :)
Svar:
 Ja den superfin! En av det finaste tävlingsplatserna jag har varit på!

Lisa: Ska du tävla med Owe iår också ? :)
Svar:
Jajemen, jag kommer försöka kvala honom till ungponnychampionatet i Falkenberg. Där får man vara överårig när man rider, så därför kan jag tävla honom där.

Anonym: var det juliette som filma/prata lite med emelie?
är hon med o rider på lägret? :)
Svar:
Nej det är Elin som kom och kollade en dag när jag tränade. Men Jullan var med på lägret och red hästar på Brolöten :D

Anna: Hej,
En fråga bara, vad gör ridskolan på deras invigning? Har de den dagen innan och vid varje termin eller? Jag anordnar nämligen aktiviteter på en ridskola så tycker du att det är roligt att de har en sådan invigning? :)
Svar:
Hej! Det är nya ägare, därför kommer det vara som en "nystart" kul när det händer lite saker i närheten =)

Malin: va kul :) då kommer du väll rida i samma lag som Natalie Ekroth?
Svar:
Det kommer jag att göra. Men jag vet faktiskt inte vilka som är med i laget, eller om jag får en plats i laget. Däremot kommer vi rida i samma klubb!

Olivia: Måste bara fråga, såg att ni testat på WE. Var höll ni hus då? Jag har hört att sporten kommit till Sverige men har aldrig sett anordnade träningar sådär, skulle vara roligt om det utvecklades mer och mer!!
Mvh
Svar:
Hej! Det var första gången jag provade på det, men det var kul och nyttigt med all övningar, det gäller att man har förtroende för varandra. Vi var hemma hos Cecilia Hanson (stavning?)





0 Kommentarer till "Svar på frågor"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0