12 JULI 2012

Godmorgon alla läsare!
 
Sitter här och försöker komma på något vettigt att skriva om, men inga framgångar!
Så jag skriver lite om dagens planer!
Jag ska vara i stallet på förmiddagen, rida, ta stallet, och fixa lite.
Felicia kommer även och ska rida Ove ;)
 
Sen blir det är äta nudlar till lunch, min favoirt!! Blev väldit sugen på det just nu...
 
Sen ska jag tillverka eftermiddagen på ett fält och plocka flyghavre. Jag jobbar ihop lite pengar för att jag ska köpa en ny hjälm ;)
 
Eftersom att min är så solblekt så att det är brun så är det på tiden att köpa en ny.
Nu har jag en JW och jag ska köpa en CO
 


3 Kommentarer till "12 JULI 2012"

Anonym Skriver:

Vad är det för skillnad på dem??

2012-07-12 | 09:55:52
Anonym Skriver:

Fick inte du en ny hjälm i julklapp? :)

Svar: jen det var för liten så jag byte den mot andra saker, samt att jag inte helt gillade modellen.
Lina Dolk

2012-07-12 | 10:02:00
Anonym Skriver:

Då har vi samma jobb! ;) skit jobb kan man väl säga men jag har i allafall bra betalt! :)

Svar: haaha tur att vi är två med samma jobb iaf! ;)
Lina Dolk

2012-07-12 | 18:05:34





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0