Fina Briar

Fråga: Dina favo hästar i svenska dressyr landslaget det skulle vara jette kul att läsa om !!:D ps du har värdens bästa blogg !! Lycka till på sm!!!:)       
 
Svar: Alltså alla hästar som är i landslaget är ju såå fina! Otroliga. Meeen Briar är min favorit ännu även om han inte tävlas på den nivån och är äldre nu. Han gav mig sånna rysningar varje  gång man såg han i Globen och Falsterbo :D
Tycker att han och Jan Brink passade varandra som handen i handsken, var så roligt att se det såg så lätt ut allt de gjorde! Och snyggare häst än Briar är omöjligt enligt mig! =)
 
Tack för lyckoönskningen!
 
 
 
Samtliga bilder ifrån google.se
 
 


1 Kommentarer till "Fina Briar"

Alva Skriver:

Jag tycker att Scandic och Tinnes Anton är bland dom finaste i Sverige, och nästan även i världen. För när Patrik rider in på banan, då ler hela jag, får rysningar och tänker att så vill jag också rida en gång i tiden!

Svar: Ja väldigt fina hästar i landslaget just nu =)=)
Lina Dolk

2012-07-25 | 21:52:34
Blogg/Hemsida: http://livelysunflower.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0