Fråga - paddar

Fråga: Men varför lindar du utan padd? Svara gärna :)
 
Svar: Hej!
Jag anänder mig i filmen utav fleccelindor då behöver man inte padd under. Men visst blir det stadigare och mer stabilt med padd. Brukar variera mig med att använda padd eller icke för att det är bra med variation med all utrustning. Ska jag träna ett hårt pass dressyr har jag alltid paddar under.
 


1 Kommentarer till "Fråga - paddar"

Alva Skriver:

Jag tycker som du! Det är inte alltid nödvändigt mes paddar under fleecelindor. Men om man ska linda under natten eller om man ska rida ett hårdare pass, så är det bra med paddar. Jag ÄLSKAR din blogg!!

Svar: Håller med dig. Nattetid har vi alltid paddar under =) Kul att du gillar det jag skriver! kram
Lina Dolk

2012-07-21 | 16:53:11
Blogg/Hemsida: http://livelysunflower.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0