Godmorgon!

Skrittar av fina Casanova nu! Han kändes riktigt bra! Oj Oj och E-type står i hagen som publik och Ove väntar i stallet på att få komma ut och galoppera i skogen! ;) Jag ska även rida E-type idag eftersom att jag ska tävla honom nästa helg ;) och jag och Oj Oj åker och rider igenom küren för Emelie idag och hon är frisk!



2 Kommentarer till "Godmorgon! "

Alice Skriver:

Taggad till gripen? :) <3

/Alice systrarnacarlsson.devote.se

Svar: VÄLDIGT! ;)ska bli skoj hoppas jag hehe. Kul att ni ska dit! KRAM
Lina Dolk

2012-07-24 | 08:46:54
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se
Anonym Skriver:

Ska inte du ändra i din header och info-rutan så Oves namn stavas rätt? Eller är det så det stavas och du skriver annorlunda i inläggen? Tack för en bra blogg :)

Svar: inte sett det, tack för att du såg det =)
Lina Dolk

2012-07-24 | 09:59:32





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0