Oj Oj - Då och Nu

Detta är ett par bilder ifrån nästan exat ett år sen!
Det är på Ponny SM 2011 och se så låg Oj Oj var i formen, jag red på 62% varje start nere i Skåne, det ända domarna skrev var att han hade kort skritt och låg i formen.
 
Titta så lång och låg han var, och det är det vi nu har jobbat stenhårt på i ett års tid och äntligen har jag hittat det jag, Elin och Emelie har strävat efter. Nu är han hög i formen snabba ben och har fått en MYCKET bättre skritt! Och det viktigaste är att nu senaste veckorna är då det verkligen har släppt, inge bråk utan har bara går där. Och kollar man resultaten ifrån skåne iår så ligger jag mellan 66-70%
Vi kan tillsammans!
 


3 Kommentarer till "Oj Oj - Då och Nu"

Alva Skriver:

Du missade sound checken idag. Hoppas att det löser sig ändå!! ;) håller tummarna för er

Svar: fixade den på morgonen när vi kom =)
Lina Dolk

2012-07-28 | 21:49:19
Blogg/Hemsida: http://livelysunflower.blogg.se
Camilla Eriksson Skriver:

det syns helt klart skillnad på bilderna ;)

Svar: ja jag håller med! =)
Lina Dolk

2012-07-28 | 23:11:54
Blogg/Hemsida: http://camillashastliv.blogg.se/
Anonym Skriver:

Vilka klasser började du och oj oj med? Jag har med ett problem. Min ponny dör på banan. Va ska jag göra?:)

Svar: Började med en regional la:p1! =) kommer inlägg!
Lina Dolk

2012-07-29 | 07:25:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0