hoppning på g

Nu ska jag ut i stallet, hoppträning med E-type för Sarali, spännande! har aldrig hoppat honom innan så detta blir kul. Bilder kommer ikväll. Vi ska vara hemma hos oss och det kommer 4 till som ska vara med och träna i två grupper.
 


3 Kommentarer till "hoppning på g"

rebecca Skriver:

skulle du och tävla till finland eller har jag läst fel? :o isåfall när? bor själv i finland så skulle vara kul att se dej rida

Svar: Var reserv men ingen blev sjuk av ryttarna eller hästarna så fick inte vara med. Hoppas på att ta en riktigt plats nästa år! =)
Lina Dolk

2012-07-02 | 16:49:39
Maja Skriver:

Lycka till ! ^^

Svar: det gick rätt bra :P tack!
Lina Dolk

2012-07-02 | 17:52:53
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Anonym Skriver:

Hejj Lina, för det första grattis till allting!! :) För det andra undrar jag samma som Rebecca här ovanför, och sedan har jag en liten fråga om sadlar. Jag skall köpa en ny till min ponny som jag rider "lite av allt" med, mest dressyr men vi är inte så jätteduktiga än (alltså inte nybörjare då men mittemellanbra så att säga), men jag har funderat på att skaffa en dressyrsadel. Mina frågor är, vad tycker du om den saken, jag vet att det är sv¨rt att säga men..? Går det att hoppa i dressyrsadel? Något bra märke? :) Tacksam för svar och tack för bra blogg! :D

Svar: svarar i ett inlägg =)
Lina Dolk

2012-07-02 | 19:45:28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0