Hoppträning

Just nu är det hoppträning hemma på vår bana för SaraLi! Kommer ni ihåg att jag skrev för ett tag sedan att jag ska tävla hoppning? Hehe snart är det dags! Så bara att träna på ;) hoppar både Oce och Casanova idag på träningen. Alltid kul med lite hoppning varvat med mina dressyrträningar :) Bild på Sara när hon hoppar.



4 Kommentarer till "Hoppträning "

Maja Skriver:

Vad kul ! :)

Svar: väldigt! =)
Lina Dolk

2012-07-30 | 19:09:11
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Maja Skriver:

Hej Lina!

Jag har 4 frågor som jag hoppas att jag kan få svar på ;)

1. Hur länge hade du tänkt ha kvar alla dina hästar? Ska du ha kvar dem tills du fyllt arton?

2. Om du säljer någon, har du tänkt att köpa en till eller ska du satsa på de du har då?

3. Hur kommer det sig att du bara har valackar?

4. Vad har du för stövlar? tyckte de var snygga! ;)

Grattis till placeringarna till helgen!
Du har en väldigt bra och fin blogg! :)

Svar: =)
Lina Dolk

2012-07-30 | 19:22:27
Anonym Skriver:

Hej Lina!

Jag har 4 frågor som jag hoppas att jag kan få svar på ;)

1. Hur länge hade du tänkt ha kvar alla dina hästar? Ska du ha kvar dem tills du fyllt arton?

2. Om du säljer någon, har du tänkt att köpa en till eller ska du satsa på de du har då?

3. Hur kommer det sig att du bara har valackar?

4. Vad har du för stövlar? tyckte de var snygga! ;)

Grattis till placeringarna till helgen!
Du har en väldigt bra och fin blogg! :)

Svar: svarat i inlägg!
Lina Dolk

2012-07-30 | 19:22:41
Amanda Skriver:

jag har också tränat för sara li ganska nyligen på ett ridläger och hon är jätteduktig :)

Svar: ja absolut, hon är bra! =)=)
Lina Dolk

2012-08-22 | 10:13:49
Blogg/Hemsida: http://stalliv.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0