hur långa

Fråga: Jätte fina e ni verkligen! :) Har en fråga o de är hur lång e du?Du ser inte så lång ut när du rider men jag kanske har fel? :/ Om du även kunde svara på hur höga o gamla dina ponnis e så skulle ja bli jätte glad! :D Älskar din blogg!
 
Svar: TACK!
Jag är 1,59 cm lång. Mina hästar bär upp mig bra så passar de alla tre =)
OJOJ- 138 cm, kat c
Casanova- 133 cm kat c
Sir Owein- 129 cm kat b
 
Bild: När Ove var på mätning sist =)
 


2 Kommentarer till "hur långa"

Anonym Skriver:

Naws han är så söt :D

Svar: taccck! :P
Lina Dolk

2012-07-21 | 22:10:32
Anonym Skriver:

har du något bra tips på vart man kan köpa fina plastronger? :)

och en sak till, för ett tag sedan har jag för mig att du sa att man kunde ge hästen ett grönt äpple innan man tränsar, varför de?
eller har jag bara fått för mig att du har skrivit de? :P

Svar: svarar i inlägg :P
Lina Dolk

2012-07-22 | 14:56:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0