Mat i magen

Nu har jag slängt i mig lite mat och ska snart ta in Oj Oj och E-type. För halv 2 är det dags för träning för Emelie. Senare ikväll åker jag in till Malmköping och grillar med två till familjer och sedan titta på Ulrik Munter! ;)
 
 
Har ridit Casanova och Ove, Båda var sååå hääär fina :D
Ove: Det stod hoppning på schemat idag för honom, och eftersom att han inte har hoppat på länge så blev det mest bommar. Först tre kavaletti bommar, fatta galopp över en bom sedan tre språng fram till en oxer. Han gjorde det super och kändes jätte fin :)
 
Casanova: Han var väldigt mjuk och igenom i hela kroppen, gårdagens arbete hjälpe!! Han hade lite väl mycket energi men han lyssnade kvickt när jag ökade och minskade, och eftersom jag hade honom mella hand och skänkel gick skänkelvikningarna jätte bra :D
 
Nej nu ska jag ta in hästarna och göra iordning dom, packa och vika lite tvätt!
 
(funkar inte att ladda upp bilder)
 
 


0 Kommentarer till "Mat i magen"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0